RETOUREN

Lees deze gehele pagina zorgvuldig voordat je een retour verstuurd. Je hebt tot 14 dagen na aankoop om je retour te melden bij ons (let op, dat hoeft helemaal niet maar moet hier staan volgens de wet) en dan heb je nog 14 dagen de tijd om je retour terug te sturen naar:

Cheapass Zonnebrillen
t.a.v. Harold, Chef Retourverwerking
Rietveldenweg 47F
5222 AP 's-Hertogenbosch

Zorg ervoor door bijvoorbeeld de originele factuur bij te voegen dat we kunnen herkennen van wie de retour afkomstig is. Zodra de retour ontvangen is storten wij het aankoopbedrag, en in het geval dat je de volledige bestelling retourneert ook de verzendkosten van €1.95, binnen 14 dagen terug op je rekening.

Heb je betaald met Billink Achteraf Betalen? Dan ontvang je een nieuwe betaallink met het juiste bedrag. Wacht met betalen totdat je deze link ontvangen hebt! Retourneer je je gehele bestelling? Dan komt de betaalverplichting natuurlijk in zijn geheel te vervallen.

De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. De goedkoopste manier voor het terugzenden is door het poststuk te frankeren als brievenbuspost (postzegels). Je kunt er ook voor kiezen om het terug te sturen als brievenbuspakje. Je hebt dan track & trace, maar dit is wel een stuk duurder! Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht zal het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. De Capraia en Sport Zonnebrillen passen niet door de brievenbus en dienen als pakket terug gestuurd te worden.

Ruilen
Wil je een zonnebril ruilen voor een andere? Dat kan binnen dezelfde termijn door duidelijk aan te geven tegen welke zonnebril je wilt ruilen. Schrijf aan de buitenkant van het doosje in koeienletters RUILEN zodat we je voorrang kunnen verlenen op andere retouren.

Schade
Het komt niet vaak voor dat een zonnebril bij aankomst defect is of defecten vertoont. Wij hechten grote waarde aan het leveren van een "hele" zonnebril om het zo maar te zeggen. Mocht het zo zijn dat je ontevreden bent over het product of de levering dan horen wij dat graag. Als een bril beschadigd is kun je ons een mailtje sturen met een foto van de schade. Constateren wij de schade ook, dan sturen we je een nieuwe bril op en hoef je het defecte exemplaar niet te retourneren.

Heb je nog verdere vragen omtrent het herroepingsrecht? Neem eens een kijkje bij de veelgestelde vragen of vul ons contactformulier in.

loader
Laden...